Saturday, July 21, 2007

Barisan Nasional Bersedia untuk Pilihanraya



Sudah terasa akan bahang Pilihanraya ke 12. Di seluruh negara, Barisan Nasional mempergiatkan jentera pilihanraya bagi memastikan kemenangannya.

Permuafakatan antara parti komponen UMNO, PPP, MIC, MCA serta Gerakan terserlah bagi menjamin kemenangan. Malaysia sebuah negara pelbagai kaum antara Negara yang paling ulung kerana Parti pemerintah dapat mempertahankan kepimpinan hasil daripada sikap toleransi dan hormat-menghormati diantara barisan parti komponennya.

Kini 50 tahun sudah Malaysia merdeka. Tidak ada negara lain yang mana parti pemerintah dapat bertahan selama itu , sebagaimana Malaysia. Ini menunjukkan, rakyat Malaysia yakin serta berpuas-hati dengan dasar-dasar kerajaan yang mengambil-kira kebajikan, kesejahteraan, keharmonian serta kepentingan rakyat jelatanya.

Rakyat Malaysia harus bersyukur kerana di sini kita semua hidup aman, damai, selesa, walaupun terdapat pelbagai kaum yang berlainan agama. Bersamalah memastikan anak cucu kita akan hidup dalam harmoni dan selamat di kemudian hari nanti.

No comments: