Tuesday, July 17, 2007

Anwar, Nathaniel dan Polis Dunia



Foundation For The Future ditaja oleh kerajaan Amerika bertopengkan prinsip demokrasi bagi Negara membangun di seluruh dunia mempunyai kaitan dengan Yahudi. Anwar Ibrahim selama ini mengaburi penyokong yang taksub menyangkakan dia dianiaya oleh kerajaan Malaysia.


Nathaniel pembantu Anwar dalam FFF beragama Kristian seharusnya menjadi satu tanda Tanya akan pergerakan Anwar selama ini. Tidak adakah dari penyokong Melayu elit PKR layak menjadi pembantu beliau. ? Bukalah mata wahai Melayu dan umat Islam Negara ini. Masih tidak nampakkah agenda tersirat Anwar Ibrahim yang mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Amerika ?.

Seluruh dunia sedia maklum siapakah Amerika, Polis Dunia yang suka mencampuri urusan Negara lain terutamanya Negara Islam. Jika dahulunya, Amerika menaja Saddam Hussien kerana tamakkan minyak, Iraq hancur maruahnya. Berbanding kenyataan Tun Mahathir , Saddam tidak seharusnya dihukum bunuh, Anwar dengan lantangnya berkata sebaliknya.
Siapakah pula si Nathaniel Tan? Pembabitan beliau dalam pelbagai aktiviti kononnya membela manusia dan menegakkan demokrasi di beberapa tempat seperti Dili Timur-Timur, Freetown Sierra Leone serta Banda Acheh mencerminkan kewujudan pengaruh Amerika dalam lokasi pergolakan tersebut.

Jika rakyat Negara ini masih leka dan tidak berhati-hati dengan gorengan Anwar, menyesal di kemudian hari tidak berguna jika Negara ini pula dimamah oleh Gergasi Amerika Yahudi dengan bantuan Anwar Ibrahim. Itu pernah dilakukan Anwar seketika dulu semasa krisis matawang bertujuan memberi laluan kepada IMF. Mujur, Allah swt masih sayangkan kita semua, diselamatkan kita dari kehancuran ketika itu. Kebijaksanan pemimpin kita di bawah Tun Mahathir , Berjaya mengekang cubaan Anwar mengkhianati Negara tercinta ini.

Agama Islam mengajar kita mempertahankan kedaulatan Negara, Malaysia adalah tanahair yang perlu kita pertahankan maruahnya. Bukalah minda wahai rakyat Malaysia, selama lebih 400 tahun Negara kita dijajah, dan hanya 50 tahun kita merdeka, janganlah kita persiakan usaha pemimpin dulu yang bersusah payah mendapatkan kemerdekaan buat kita semua.
Anak cucu kita perlukan sebuah Negara yang merdeka , selamat serta bermaruah.


Tindakan Anwar bersetongkol dengan Amerika Yahudi jelas menunjukkan beliau hanya mementingkan diri dan tamakkan kuasa. Ketika ini kita dapati ramai ahli PKR keluar parti, barangkali mereka sudah dapat menghidu permainan dan percaturan Anwar.
Malaysia bumi bertuah, berkat kebijaksanaan pemimpinnya, rakyat hidup harmoni rukun damai. Akan tetapi terdapat dalang yang cuba menjadikan Negara ini bergolak, tak lain tak bukan Anwar Ibrahim. Provokasi, fitnah serta lontaran kata-kata kepincangan Negara kepada rakyat semata-mata memberi laluan kepada usaha pencerobohan pihak Luar khususnya para sekutu Anwar.


Tahun ini Negara genap 50 tahun merdeka, wajar kita sama-sama berdoa agar kita semua dilindungi Allah swt dari Dajal Durjana. Usah kita biarkan Anwar menghancurkan kestabilan Negara ini. Kelak nanti anak cucu merempat di bumi sendiri.

No comments: