Monday, February 25, 2008

Siapa Fuziah Salleh?


Fuziah Salleh antara orang kuat PKR.
Kini bertanding menentang calon BN di Kuantan Pahang. Bersama suami mendapat bantuan kerajaan Barisan Nasional melanjutkan pelajaran di United Kingdom. Suaminya Rosli Abdul Rahman seorang pensyarah UPM, pulang ke Malaysia setelah beberapa tahun menerima tajaan Kerajaan BN berjinak dengan Anwar Ibrahim.

Kononnya, jika Anwar memerintah, Fuziah antara pengikut yang akan mendapat tempat dalam kumpulannya. Malangnya, Allah swt lebih berkuasa, niat Anwar melebarkan pengaruhnya, di kekang dan dengan kuasa Allah juga dia tumbang.

Fuziah masih setia dengan Anwar meneruskan cita-cita politik, sedangkan ramai kawan-kawannya sudah keluar meninggalkan PKR setelah menghidu strategi Anwar yang bersetongkol dengan ramai pemimpin Barat, khususnya Yahudi di Amerika yang kita sedia maklum tidak pernah berniat baik terhadap umat dan Negara Islam.

Keluarga Fuziah selama ini menggunakan fasiliti yang kerajaan BN sediakan seperti Hospital kelas pertama, sedang kan di luar sana rakyat menunggu giliran dan bertarung dengan maut dalam penantian mendapat rawatan pakar perubatan.

Kesenangan berumah Banglo di Bangi juga menggunakan fasiliti yang kerajaan BN sediakan untuk kakitangannya. Anak-anaknya membesar dan belajar juga dengan kemudahan dan tajaan Kerajaan BN baik semasa di UK mahupun di Malaysia ini.

Pokoknya, calon pembangkang yang berkobar merebut kuasa kerana agenda politik mereka sendiri. Walhal mereka sudah puas mengaut kekayaan Negara ini yang Allah swt limpahkan kepada Kerajaan BN . Apa yang telah mereka dapat daripada Dasar Kerajaan BN tidak mencukupi buat mereka , mereka mahu lebih dari itu, kononnya membawa wadah perjuangan Mengagih Kekayaan Negara dengan Adil kepada rakyat yang tidak merasa seperti apa yang telah mereka perolehi selama ini….

Fikir-fikirkanlah penyokong PKR…..

No comments: